Ամփոփում ենք ուսումնական 3-րդ շրջանը (փետրվար-մայիս)

Ուսումնական երրորդ շրջանը մոտեցավ ավարտին։ Այս շրջանում մենք ունեցանք բազմաթիվ հետաքրքիր նախագծեր, ստեղծագործական աշխատանքներ, ֆլեշմոբեր, ճամփորդություններ։ Ես մասնակցել եմ գրեթե բոլոր նախագծերին, սովորել շատ նոր բաներ, ծանոթացել եմ և հայ, և արտասահմանյան մի շարք գրողների ստեղծագործություններին։ Հովհ․ Թումանյանի և Վահան Տերյանի հոբելյանների կապակցությամբ ունեցել ենք ֆլեշմոբեր, որին մասնակցել ենք ես ու ընտանիքս։ Մասնակցել եմ բառարանաընթերցման ֆլեշմոբին։ <<Ուսումնական գարուն>> նախագծի շրջանակում ներկայացրել եմ իմ կարդած գիրքը՝ Ռոդարիի <<Անտեսանելի Տոնինիոյի արկածները>>։ Ունեցել ենք շատ հետաքրքիր ճամփորդություն դեպի Գեղարքունիքի մարզի Ծաղկունք գյուղ, որտեղ ծանոթացել ենք գյուղական միջավայրին, սրբավայրերին, շփվել ենք գյուղի դպրոցականների հետ։ Ներքևում տեղադրում եմ այս ուսումնական շրջանում իմ կատարած աշխատանքների հղումները։

https://gevorgmkrtchyan2021.wordpress.com/category/%d5%ab%d5%b4-%d5%a3%d6%80%d5%a1%d5%a

Оставьте комментарий