Ուսումնական երրորդ շրջանի ամփոփում

https://gevorgmkrtchyan2021.wordpress.com/category/%d5%a2%d5%b6%d5%a1%d5%a3%d5%ab%d5%bf%d5%b8%d6%82%d5%a9%d5%b5%d5%b8%d6%82

Ուսումնական երրորդ շրջանի ընթացքում ես շատ բան սովորոցի։Ծանոթացա ինձ շրջապատող աշխարհին,իմացա ինչ է Համաշխարհային օվկիանոսը,մթնոլորտը,կենսոլորտը,ջրոլորտը և այլն։Ուսումնասիրեցինք շատ հետաքրքիր ու կարևոր թեմաներ,ինչպիսիք են՝գետեր,լճեր,ջրամբարներ,աղբյուրներ,արտեզյան ջրեր,ճահիճներ,սառցադաշտեր,քամիներ,եղանակ,կլիմա,հող,բույսեր,բակտերիաներ,սնկեր։

Ինձ ամենաշատը դուր է եկել Համաշխարհային օվկիանոսը թեման։

Մասնակցել եմ շատ նախագծերի։Ընկերներիս հետ մաքրել ենք շրջակա միջավայրը,մասնակցել եմ ծառատունկերին,ծաղիկներ եմ տնկել և այլն։

Մասնակցելով ամենամսյա ֆլեշմոբերին կատարել եմ հետաքրքիր փորձեր ու իմ տեսածը ներկայացրել պատումի ձևով։

Оставьте комментарий